Skip to main content

Márkaépítés szabadúszóknak

Van egy módszer, amit Alex Osterwalder, svájci közgazdász alkotott meg, erről írt könyvet Value Proposition Design címmel, amibe ITT bele is tudtok online lapozni. 

Value proposition (értékajánlat): azon termékek és szolgáltatások összessége, amelyek kiszolgálják a célcsoportunk igényét. Ez különböztet meg a versenytársainktól. Beletartozhat bármi: újdonság, teljesítmény, személyre szabhatóság, megvalósíthatóság, dizájn, márka, ár, költségcsökkentés, elérhetőség, felhasználhatóság. Ha nem is mindre, de ezek közül egy-kettőre szükséged lesz a sikeres üzlethez.

A módszer segítségével egyetlen mondatban összefoglalható egy jó értékajánlat, ami a márkád alapját jelenti. Nagyjából így néz ki egy ilyen mondat, ahová a két workshop alatt eljuthatsz:

A Budapest Design Hét keretében tartok gyakorlati workshopokat szabadúszóknak, ahol a módszert kipróbálhatják saját ötletükhöz, vállalkozásukhoz.

A workshopról szóló összefoglalót ITT olvashatjátok.

http://www.freelancersweek.hu/

Az esemény kapcsán megkeresett az M2 Petőfi TV és interjút készített velem Forró Bence az Én Vagyok Itt című műsorban. Az adást a Médiaklikk oldalon találjátok, jómagam a 16. perc környékétől vagyok képernyőn. http://www.mediaklikk.hu/…/en-vagyok-itt-2017-10-09-i-adas…/