Brandcoaching


Biztos vagy benne, hogy a márkád a tényleges vásárlóidat szólítja meg? Segítségre van szükséged a meglevő márkád marketing tevékenységéhez / a márkád elindulásához, de nem akarsz marketingesre, grafikusra vagy ügynökségre költeni? Vagy talán nem is tudod mire költs, hogy az üzleted hatékonyabban működjön?Ha szereted a márkádat saját kezűleg építeni, akkor jól jöhet egy kis segítség abban, mik a márkaépítés lépései, mi a márkád küldetésed, mik a céljaid, és, hogy kialakítsd a márkád arculatát, és a marketing anyagaidat.

Ha ezeken a feladatokon kis csapatban dolgoztok, és nincsenek jól körülhatárolt feladatok és felelősök, a csapatmunka különösen nehéz amikor a marketing feladatokról van szó. A csapattagok motivációinak és rejtve maradt félelmeik és elvárásaik tisztázásával olajozottá válik a munka.

A 10 alkalmas BRANDCOACHING folyamattal segítek az erőforrásaidat jó helyre fókuszálni, hogy:
  • Márka-tulajdonosként elmélyült marketing tudás nélkül is képes legyél márkát építeni és azt a helyes irányban tartani
  • Ismerd meg saját motivációdat, reálisan lásd erősségeidet és képes legyél azokat a márka szolgálatába állítani
  • Képes legyél hatékony briefek megfogalmazására
  • Csapatmunka során jobban értsd saját és csapatod motivációit, ezáltal hatékonyabb legyen a közös munka
  • Képes legyél ötleteidet a márka stakeholderei felé hatékonyan képviselni

Coaching vs Tanácsadás

Nehéz – sőt, gyakran lehetetlen – egy ötletgazdánál, sokat tapasztalt, saját márkájával évek óta dolgozó márka tulajdonosnak külsősként olyan tanácsot adni, amit jószívvel elfogad. Ha pedig el is készül egy tanácsadó által készített stratégiai javaslat, az gyakran kerül a fiókba, vagy felejtődik el a napi rutinban már rövid idő után.

A coaching folyamatban ezzel szemben a stakeholderek saját felismeréseiket tudják beépíteni a működésükbe. Tudatosabbá válnak, tisztábban látják saját motivációikat és céljaikat. Jobban meg tudják fogalmazni igényeiket, motivációikat és márkájuk helyét az üzleti világban.

A 10 alkalmas folyamat elemei

  • Célcsoport analízis – stakeholderek, célközönség
  • Piac analízis SWOT – üzleti lehetőségeid a piac tükrében
  • Márka analízis – Visszajelzések, tanulságok, SWOT
  • Személyes (stakeholder) motivációk térképe (Vizualizáció, történet)
  • Márka értékek , Márka térkép, Küldetés
  • Márka stratégia kidolgozása az üzleti célok tükrében
  • Marketing anyagok checklist kialakítása
  • Kommunikációs terv kialakítása
  • Design: alapok, brand/vizuális irányelvek lefektetése
  • Összegzés, személyes rendszerek kialakítása
A módszert szabadúszókkal szerzett tapasztalataim alapján személyes márka építésre is alkalmasnak találom.
Időtartam: heti rendszerességgel 10×90 perc
A folyamat ára 150 000.- Ft.

Jelentkezz!

Email-cím*