Saját módszertant dolgoztam ki és tesztelek a gyakorlatban, amiben ötvözöm közel 15 évnyi kommunikációs, márka építési, stratégiai tanácsadói tapasztalataimat a coaching eszközeivel. Ez a brand coaching. www.brandcoach.hu
A brand coaching során célom, hogy egy márka tulajdonosait, kitalálóit és a márkán dolgozókat felkészítsem arra, hogy:
- elmélyült marketing tudás nélkül is képesek legyenek márkát építeni és azt a helyes irányban tartani
- ismerjék meg saját motivációikat, reálisan lássák erősségeiket és képesek legyenek azokat a márka szolgálatába állítani
- képesek legyenek hatékony briefek megfogalmazására
- csapatmunka során képesek legyenek saját és egymás motivációinak megértésére
- képesek legyenek ötleteiket a márka stakeholderei felé hatékonyan képviselni
A módszer erősségének tartom, hogy a brand coaching folyamat során a márka stakeholderei megértik saját és partnereik, kollégáik motivációját, félelmeit. Ezáltal hatékonyabb lesz a kommunikációjuk, nem öncélú az önérvényesítés, és kialakul az együttműködésen alapuló, proaktív, és a márka érdekeit szem előtt tartó, hatékony közös munka.