Van egy módszer, amit Alex Osterwalder, svájci közgazdász alkotott meg, erről írt könyvet Value Proposition Design címmel, amibe ITT bele is tudtok online lapozni.
Value proposition (értékajánlat): azon termékek és szolgáltatások összessége, amelyek kiszolgálják a célcsoportunk igényét. Ez különböztet meg a versenytársainktól. Beletartozhat bármi: újdonság, teljesítmény, személyre szabhatóság, megvalósíthatóság, dizájn, márka, ár, költségcsökkentés, elérhetőség, felhasználhatóság. Ha nem is mindre, de ezek közül egy-kettőre szükséged lesz a sikeres üzlethez.
A módszer segítségével egyetlen mondatban összefoglalható egy jó értékajánlat, ami a márkád alapját jelenti. Nagyjából így néz ki egy ilyen mondat, ahová a két workshop alatt eljuthatsz:
A Budapest Design Hét keretében tartok gyakorlati workshopokat szabadúszóknak, ahol a módszert kipróbálhatják saját ötletükhöz, vállalkozásukhoz.
A workshopról szóló összefoglalót ITT olvashatjátok.
Az esemény kapcsán megkeresett az M2 Petőfi TV és interjút készített velem Forró Bence az Én Vagyok Itt című műsorban. Az adást a Médiaklikk oldalon találjátok, jómagam a 16. perc környékétől vagyok képernyőn. http://www.mediaklikk.hu/…/en-vagyok-itt-2017-10-09-i-adas…/